Via sociale media biedt ik gratis tips en tricks aan om meer te leren over de wereld van fitness. Zo vind je er Informatieve posts en video’s over verschillende onderwerpen. Meer leren? Volg mij dan zeker via Instagram of Facebook.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

🔥Wist je dat 25% van de cliënten 10kg tot 20kg afvalt tijdens de coaching?🔥
-
Benieuwd hoeveel kg cliënten afvallen tijdens personal training? Dit diagram geeft een beeld weer van alle cliënten die gewicht zijn verloren. Wetende dat niet iedereen de focus legt op puur vetverlies zijn dit de resultaten:
-
💪25% verloor tot 20kg - deze doelgroep bestaat uit mensen die hun doel op 1 jaar plaatsen. Een langere rit maar dan ook met een groter doel. Wat hierbij essentieel is, is het hanteren van een gezond eetpatroon zonder restricties. De balans tussen inspanning en ontspanning met op het einde resultaat!
-
💪47.5% verloor tot 5kg - deze doelgroep bestaat veelal uit mensen die gezondheid algeheel voorop stellen en niet per se vet willen verliezen maar bet eerder zien als "mooi meegenomen".
-
💪27.5% verloor tot 10kg - deze doelgroep bestaat uit challengers. Mensen met een doel of uitdaging voor ogen en vooral tijdsgebonden. Een wedstrijd of gelegenheid is hierbij vaak de eindbestemming.
-
👊100%, zoveel percent ben ik tevreden met al deze resultaten. Keer op keer geeft het een boost als cliënten hun doel bereiken!
.
.
.
#doegeweune #coach #personaltraining #gezond #fit #lifestyle #preus #Waregem #crushinggoals #happy #weightloss #transformatie
... See MoreSee Less

🔥Wist je dat 25% van de cliënten 10kg tot 20kg afvalt tijdens de coaching?🔥 - Benieuwd hoeveel kg cliënten afvallen tijdens personal training? Dit diagram geeft een beeld weer van alle cliënten die gewicht zijn verloren. Wetende dat niet iedereen de focus legt op puur vetverlies zijn dit de resultaten: - 💪25% verloor tot 20kg - deze doelgroep bestaat uit mensen die hun doel op 1 jaar plaatsen. Een langere rit maar dan ook met een groter doel. Wat hierbij essentieel is, is het hanteren van een gezond eetpatroon zonder restricties. De balans tussen inspanning en ontspanning met op het einde resultaat! - 💪47.5% verloor tot 5kg - deze doelgroep bestaat veelal uit mensen die gezondheid algeheel voorop stellen en niet per se vet willen verliezen maar bet eerder zien als mooi meegenomen. - 💪27.5% verloor tot 10kg - deze doelgroep bestaat uit challengers. Mensen met een doel of uitdaging voor ogen en vooral tijdsgebonden. Een wedstrijd of gelegenheid is hierbij vaak de eindbestemming. - 👊100%, zoveel percent ben ik tevreden met al deze resultaten. Keer op keer geeft het een boost als cliënten hun doel bereiken! . . . #doegeweune #coach #personaltraining #gezond #fit #lifestyle #preus #Waregem #crushinggoals #happy #weightloss #transformatie

Comment on Facebook

Wanneer komt de grafiek van de bulkers?

Mooie resultaten 👊🏻

🍩 Calorieverbruik 🍩
-
Je caloriebalans wordt beïnvloed door 4 factoren, namelijk het metabolisme in rust (BMR), de vertering van voeding, beweging en sport.
-
1️⃣70% is via je metabolisme in rust. Zonder dat je rechtop zit of beweegt of zelfs iets eet.
-
2️⃣10% is via het verteren van voeding. Hoe meer en hoe gezonder je eet, hoe meer er logischerwijze zal verbruikt worden voor de vertering.
-
3️⃣10% is via dagelijkse bewegingen zoals je mimiek, hurken, iets oprapen, etc. Deze 10% valt het meest te beïnvloeden omdat je ook heel wat extra's kan doen zoals wandelen, trappen nemen, fietsen, spelen met kinderen, etc.
-
4️⃣10% is door de sport. Afhankelijk van de frequentie, duur, intensiteit en soort sport kan dit sterk gaan variëren. Vechtsporten zijn er die bijvoorbeeld veel kcal vragen.
.
.
.
#dieet #gezond #fit #calorieën #healthy #sport #bewegen #food #lifestyle #metabolisme #coach #personaltraining #waregem #braingains
... See MoreSee Less

🍩 Calorieverbruik 🍩 - Je caloriebalans wordt beïnvloed door 4 factoren, namelijk het metabolisme in rust (BMR), de vertering van voeding, beweging en sport. - 1️⃣70% is via je metabolisme in rust. Zonder dat je rechtop zit of beweegt of zelfs iets eet. - 2️⃣10% is via het verteren van voeding. Hoe meer en hoe gezonder je eet, hoe meer er logischerwijze zal verbruikt worden voor de vertering. - 3️⃣10% is via dagelijkse bewegingen zoals je mimiek, hurken, iets oprapen, etc. Deze 10% valt het meest te beïnvloeden omdat je ook heel wat extras kan doen zoals wandelen, trappen nemen, fietsen, spelen met kinderen, etc. - 4️⃣10% is door de sport. Afhankelijk van de frequentie, duur, intensiteit en soort sport kan dit sterk gaan variëren. Vechtsporten zijn er die bijvoorbeeld veel kcal vragen. . . . #dieet #gezond #fit #calorieën #healthy #sport #bewegen #food #lifestyle #metabolisme #coach #personaltraining #waregem #braingains

Comment on Facebook

We moeten dus meer onze handen wassen 😆😆😆😆

Kevin Declercq en Sharon Robaert dat ist 😉

Als dit geen mooie start van de week is! Een welkomstcadeau voor de verhuis/nieuwe studio en begin van een nieuw chapter. Thanks @jonathanverhamme en @shannahmahieu van 't Gullegems frietje voor de mooie attentie. 😁🤗 Dit weekend toost ik op jullie gezondheid. 😉🥃
.
.
.
#wodka #present #preus #clients #skull #coaching #happy #newstudio
... See MoreSee Less

Als dit geen mooie start van de week is! Een welkomstcadeau voor de verhuis/nieuwe studio en begin van een nieuw chapter. Thanks @jonathanverhamme en @shannahmahieu van t Gullegems frietje voor de mooie attentie. 😁🤗 Dit weekend toost ik op jullie gezondheid. 😉🥃 . . . #wodka #present #preus #clients #skull #coaching #happy #newstudio

Comment on Facebook

Super tof hè! 👍

De signalisatie voor de drive-insessies is nu ook in orde. 😎😅 ... See MoreSee Less

De signalisatie voor de drive-insessies is nu ook in orde. 😎😅

Wat ik doe op een dinsdagochtend? Spreken over de nieuwe studio voor 50 lokale ondernemers online in een online meeting! Onder het motto: Master The Basics! #BNI #ondernemen #gevenloont #doegeweune 😁👌 ... See MoreSee Less

Wat ik doe op een dinsdagochtend? Spreken over de nieuwe studio voor 50 lokale ondernemers online in een online meeting! Onder het motto: Master The Basics! #bni #ondernemen #gevenloont #doegeweune 😁👌Image attachment

🌟 Waardenbonnen zijn nu ook mogelijk! De eerste ging alvast de deur uit. 🤩 Welke soort coaching, de duur en de prijs kunnen altijd in overleg besproken worden.
-
Tip: voor 1 op 1 personal training telt de actie 1+1. Een cadeau voor 2 in 1! 😉
.
.
.
#gift #present #waardenbon #personaltraining #coach #fit #kickass #health #gezondheid #waregem
... See MoreSee Less

🌟 Waardenbonnen zijn nu ook mogelijk! De eerste ging alvast de deur uit. 🤩 Welke soort coaching, de duur en de prijs kunnen altijd in overleg besproken worden. - Tip: voor 1 op 1 personal training telt de actie 1+1. Een cadeau voor 2 in 1! 😉 . . . #gift #present #waardenbon #personaltraining #coach #fit #kickass #health #gezondheid #waregem

🍎Hoeveel kcal bevat een macro per gram?🍎
-
🎂 Koolhydraten = 4kcal
🍳 Eiwitten = 4kcal
🌰 Vetten = 9kcal
*Alcohol = 7kcal
-
➡️ Tijdens de poll eerder deze week was er twijfel tussen koolhydaten en vetten. Koolhydraten mogen het cliché met zich meedragen dat het dikmakend is, maar dat is het niet. Dat vetten eten altijd DE meest gezonde optie is om.te kiezen? Dat kan je niet zeggen zonder context. Dat voeding die zowel hoog in koolhydraten en vetten is, de meest verleidelijke zijn om te bingen? Ja!
-
❓Heb jij vragen over voeding, workouts, slaap, stress, supplementen, etc? Stel ze gerust!
.
.
.
#macro's #gezondheid #healthy #dieet #mythes #calorieën #coach #personaltraining #workout #food #fit #lift #waregem #doegeweune
... See MoreSee Less

🍎Hoeveel kcal bevat een macro per gram?🍎 - 🎂 Koolhydraten = 4kcal 🍳 Eiwitten = 4kcal 🌰 Vetten = 9kcal *Alcohol = 7kcal - ➡️ Tijdens de poll eerder deze week was er twijfel tussen koolhydaten en vetten. Koolhydraten mogen het cliché met zich meedragen dat het dikmakend is, maar dat is het niet. Dat vetten eten altijd DE meest gezonde optie is om.te kiezen? Dat kan je niet zeggen zonder context. Dat voeding die zowel hoog in koolhydraten en vetten is, de meest verleidelijke zijn om te bingen? Ja! - ❓Heb jij vragen over voeding, workouts, slaap, stress, supplementen, etc? Stel ze gerust! . . . #Macros #gezondheid #healthy #dieet #mythes #calorieën #coach #personaltraining #workout #food #fit #lift #Waregem #doegeweune

Comment on Facebook

Alcohol 🙁 Duw 't maar in ons gezicht.

🍻 Alcohol & vetverlies 🍻
-
Welk scenario is beter voor spiergroei: trainen voor je alcohol drinkt of trainen met een kater. Het juiste antwoord is trainen met een kater. Waarom? Je herstel is "beter". 💪
-
Tips:
⏰ Timing van je workout: probeer je workout en gelegenheid zo ver mogelijk van elkaar te houden. Na je workout heb je nood aan herstel waarbij eiwitten belangrijk zijn. Aangezien alcohol en eiwitten beide door de lever worden verwerkt komt dit nadelig uit als dit dicht op elkaar volgt. Toch slim dat het lichaam 1st het gif verwerkt, niet? 🤔
-
🍷Pick your poison: alcohol bevat lege calorieën en elke drank verschilt hierin. Enkele voorbeelden van dranken onder de 150kcal (standaard portie): pils, wijn, cava, wodka, gin, tequila, etc. Sterke bieren gaan snel naar 200/300kcal. Cocktails...wel dat is een bommetje.🤷‍♂️
-
🥃Cocktails: combineer de sterke drank met zero frisdrank zoals een gin tonic (zero).
-
🥗 Brace yourself: zorg dat je de maaltijden op je dag zodanig schikt en verdeeld dat je een calriebudget over hebt om iets te drinken. Denk aan de negatieve caloriebalans!
.
.
.
#training #alcohol #fit #lifestyle #workout #powerlifting #health #fitness #fitfam #fitDutchie #personaltraining #onlinecoach #strong #power #progress #strength #business #motivation #clientprogress #exercise #sports #bodybuilding #Waregem #justdoit #prehab #weightlifting #bulk #succes #gains #doyouevenlift
... See MoreSee Less

🍻 Alcohol & vetverlies 🍻 - Welk scenario is beter voor spiergroei: trainen voor je alcohol drinkt of trainen met een kater. Het juiste antwoord is trainen met een kater. Waarom? Je herstel is beter. 💪 - Tips: ⏰ Timing van je workout: probeer je workout en gelegenheid zo ver mogelijk van elkaar te houden. Na je workout heb je nood aan herstel waarbij eiwitten belangrijk zijn. Aangezien alcohol en eiwitten beide door de lever worden verwerkt komt dit nadelig uit als dit dicht op elkaar volgt. Toch slim dat het lichaam 1st het gif verwerkt, niet? 🤔 - 🍷Pick your poison: alcohol bevat lege calorieën en elke drank verschilt hierin. Enkele voorbeelden van dranken onder de 150kcal (standaard portie): pils, wijn, cava, wodka, gin, tequila, etc. Sterke bieren gaan snel naar 200/300kcal. Cocktails...wel dat is een bommetje.🤷‍♂️ - 🥃Cocktails: combineer de sterke drank met zero frisdrank zoals een gin tonic (zero). - 🥗 Brace yourself: zorg dat je de maaltijden op je dag zodanig schikt en verdeeld dat je een calriebudget over hebt om iets te drinken. Denk aan de negatieve caloriebalans! . . . #training #alcohol #fit #lifestyle #workout #powerlifting #health #fitness #fitfam #fitDutchie #personaltraining #onlinecoach #strong #power #progress #strength #business #motivation #clientprogress #exercise #sports #bodybuilding #Waregem #justdoit #prehab #weightlifting #bulk #succes #gains #doyouevenlift
Meer laden