Voedingsschema

Wil je vet verliezen, zit je vast op dat ene gewicht, wil je meer leren over voeding en mijn aanpak?

Het voedingsschema is op maat gemaakt. Na het invullen van het intakeformulier ontwerp ik jouw schema.

  • Voorkeuren: heb je een favoriete maaltijd/gerecht of eet je net iets niet graag, dan zal dit in je dagmenu verwerkt worden.
  • Doelgericht: om je prestaties van je training te optimaliseren vraagt dit aangepaste caloriebehoefte en macro’s.
  • Levensstijl: je leeftijd, werkschema, extra activiteiten, aantal uren slaap, stressniveau, etc hebben hier hun invloed en dit wordt ook meegerekend.
  • Macro’s: altijd al benieuwd geweest wat je nu nodig hebt van eiwitten, vetten en koolhydraten?
  • Sociale gelegenheden: via de kennis die je opdoet en het flexibele schema kan je nog steeds ruimte maken om te genieten!
  • Supplementen: supplementen zijn binnen de begeleiding geen must. Je krijgt hierbij het nodige advies en je kan altijd vragen of deze aan te raden zijn of net niet. Door de juiste voedingskeuzes te maken doorheen de dag lever je al het grootste werk.
  • Opvolging: voor 4 weken lang heb je de mogelijkheid tot een wekelijkse update. Dit om bij te sturen en vragen te stellen.
  • “Wat ik goed vind is dat het allemaal digitaal mogelijk is, dat je een duidelijk schema krijgt met daarbij ook andere info zodat je zelf wat aan het schema kan puzzelen en dat je ook altijd vragen kan en mag stellen. “

    Erato Voedingsschema
  • Voedingsschema
    59
    • Volledig voedingsplan
    • Twee variaties (rust & trainingsdag)
    • Voorbeeld dagmenu
    • Gezond, smaakvol en verzadigd
    • Alles vermeld in grammen + macro's
    • Excel sheet + PDF documentatie
    • Info over Supplement